Στην αέναη μάχη για καλύτερους αριθμούς άμεσης κράτησης, οι ξενοδόχοι πρέπει να βρουν τρόπους να ξεπεράσουν τον ανταγωνισμό τους και να παρουσιάσουν μια ισχυρή εικόνα στα μάτια των καταναλωτών. Πώς οι ταξιδιώτες βλέπουν και αναγνωρίζουν το ξενοδοχείο σας βασίζεται στη στρατηγική μάρκετινγκ. Ο καλύτερος καμβάς για το μάρκετινγκ είναι το διαδίκτυο, και πιο συγκεκριμένα ο δικτυακός τόπος του ξενοδοχείου σας. Με την πάροδο του χρόνου, ορισμένα ξενοδοχεία έχουν εφαρμόσει ισχυρές τακτικές για να τραβήξουν την προσοχή των ταξιδιωτών και να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις τους.  Η αρχική σελίδα του ιστοτόπου σας θα είναι τυπικά η πρώτη αλληλεπίδραση του ταξιδιώτη με το εμπορικό σήμα σας. Δεδομένου ότι οι πρώτες εντυπώσεις είναι σημαντικές, θέλετε ο ιστότοπός σας να προκαλεί το ίδιο συναίσθημα με την πραγματική διαμονή σας στο ξενοδοχείο σας. Οι πιο επιτυχημένες ιστοσελίδες ξενοδοχείων χρησιμοποιούν συγκεκριμένες μεθόδους για να διασφαλίσουν ότι η ιστοσελίδα τους είναι ελκυστική. Παρακάτω είναι μόνο μερικοί λόγοι για τους οποίους μερικοί ιστοχώροι ξενοδοχείων είναι επιτυχημένοι.

 Η ιστοσελίδα ταυτίζεται με το Κοινό του ξενοδοχείου

Ένα από τα πρώτα βήματα για τη δημιουργία μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας ξενοδοχείου είναι να γνωρίζετε καλά το ακροατήριό σας.  Υπάρχουν πολλά σπουδαία ερευνητικά και αναλυτικά εργαλεία που επιτρέπουν να δείτε ποιοι ταξιδιώτες έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας.  Μόλις το καταλάβετε, μπορείτε να ξεκινήσετε τη δημιουργία περιεχομένου που θα αγγίξει τις ευαισθησίες του κοινού-στόχου σας.  Για παράδειγμα, εάν οι συνηθισμένοι επισκέπτες σας ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους, εστιάστε τον ιστότοπό σας στις ανέσεις που θα αναζητούσαν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες. Χρησιμοποιήστε την ίδια τακτική για οποιοδήποτε από τα δημογραφικά στοιχεία των ταξιδιωτών: τουρίστες, οικογενειακοί ταξιδιώτες, παραθεριστές, Millennials, Baby Boomers κλπ. Το κοινό σας θα εμπιστευτεί περισσότερο το εμπορικό σήμα του ξενοδοχείου σας, εάν μπορεί να σχετίζεται με το μήνυμά σας.

Η ιστοσελίδα έχει Περιεχόμενο που ενεργοποιεί τους επισκέπτες

Μπορεί να έχετε την ωραιότερη ιστοσελίδα με εξαιρετικές σελίδες και όλες τις σωστές πληροφορίες, αλλά αν είναι δύσκολο για τους ταξιδιώτες να βρουν αυτό που ψάχνουν, θα πάνε αλλού. Τα πράγματα που οι επισκέπτες αναζητούν περισσότερο (δωμάτια και διαθεσιμότητα, τιμές, ανέσεις, επαφή) πρέπει να είναι εύκολο να εντοπιστούν στον ιστότοπό σας. Επίσης, κάθε σελίδα πρέπει να έχει μια ενιαία εστίαση και δομή που θα μιλούσε άμεσα με τις ανάγκες και το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Αυτό το είδος ενδιαφέροντος περιεχομένου θα αυξήσει την πιθανότητα μετατροπής ενός διαδικτυακού επισκέπτη σε πελάτη.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί ισχυρά Οπτικά Μέσα

Τα οπτικά μέσα είναι ένα από τα πιο σημαντικά περιεχόμενα στον ιστότοπό σας. Εάν η ιστοσελίδα σας δεν έχει κάτι να σας “ερεθίσει” οπτικά ή με χρήσιμες πληροφορίες, η μάρκα του ξενοδοχείου σας θα ερμηνευτεί ως βαρετή. Δημιουργήστε αξία όταν μιλάτε στον επισκέπτη σας, δίνοντάς του τις πληροφορίες που αναζητά, χρησιμοποιώντας επαγγελματικές φωτογραφίες και βίντεο. Η χρήση επαγγελματικών φωτογραφιών δίνει στους πιθανούς επισκέπτες την ευκαιρία να δουν την ομορφιά του ξενοδοχείου σας. Το περιεχόμενο με βίντεο είναι επίσης ιδιαίτερα ελκυστικό. Με εικονικές περιηγήσεις, περιεχόμενο χρηστών, και βίντεο που περιλαμβάνει πελάτες, θα δοθεί στους επισκέπτες του ιστοτόπου η ευκαιρία να περάσουν από το ξενοδοχείο σας και να δουν τους πελάτες σας να απολαμβάνουν την φιλοξενία σας.

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί  Blogging

Τα blogs είναι εξαιρετικοί τρόποι να ενημερώνετε τους ταξιδιώτες για το τι συμβαίνει στο ξενοδοχείο σας και στη γύρω περιοχή. Τα blogs είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε φρέσκο ​​περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, το οποίο ευνοεί η Google. Επίσης, οι ταξιδιώτες που κάνουν κλικ στα ιστολόγια σας σχετικά με τα γεγονότα στην περιοχή σας θα μεταφερθούν απευθείας στον ιστότοπο του ξενοδοχείου σας, όπου μπορούν να κλείσουν διαμονή εκδηλώσεις που τους ενδιαφέρουν. Τα blogs μπορούν να αναρτηθούν σε οποιοδήποτε κοινωνικό δίκτυο στο οποίο έχουνμεγάλη πρόσβαση περισσότεροι ταξιδιώτες.  Καλά θέματα για να γράφετε άρθρα είναι ειδικές εκδηλώσεις, συναυλίες, τοπικά αξιοθέατα, ενημερώσεις ξενοδοχείων, όπως νέες υπηρεσίες, ανακαινίσεις, και πολλά άλλα.

Οι περισσότερες επιτυχημένες ιστοσελίδες ξενοδοχείων έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά στο DNA τους. Ο δικτυακός τόπος του ξενοδοχείου σας δεν πρέπει να είναι απλά ένας “ιστοχώρος”, θα πρέπει να αντιπροσωπεύει την ιστορία του ξενοδοχείου σας με τέτοιο τρόπο ώστε να εμπνέει τις προσδοκίες του επισκέπτη και να προκαλεί τη φαντασία του.  Όταν οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν τον ιστότοπό σας αυξάνετε τις πιθανότητες να τον επισκέπτονται για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, που είναι ένα βήμα πιο κοντά για να κάνει την επιθυμητή άμεση κράτηση.

Ελπίζουμε ότι βρήκατε το άρθρο μας ενημερωτικό και ενδιαφέρον. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να ξεχωρίσετε τον ιστότοπό σας από τον ανταγωνισμό, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί σας για τα επιχειρηματικά σας σχέδια και τις ανάγκες που έχετε σχετικά με την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ!