Είναι συναρπαστικό να έχετε την δική σας eπιχείρηση. Μπορείτε να ορίζετε τη δική σας πορεία προς την επιτυχία, να ορίζετε τις δικές σας πολιτικές και προιόντα, και να κάνετε ένα όνομα για τον εαυτό σας στον επιχειρηματικό κόσμο.

Ο σχεδιασμός είναι το κλειδί για την έναρξη ενός επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος με μακροπρόθεσμη επιτυχία. Και ο σχεδιασμός δεν είναι δύσκολος. Το πρώτο βήμα είναι απλά να ξεκινήσετε. Ας δούμε πώς προετοιμάζεστε για το επόμενο σημαντικό βήμα: Να δημιουργήσετε το κατάστημα και να αρχίσετε να πουλάτε.!

Μάθετε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα:

  1. Αποφασίστε τι θα πουλήσετε.

Έχετε δύο επιλογές στρατηγικής ανταγωνισμού – χαμηλότερη τιμή ή μοναδικά προϊόντα που έχετε μόνο εσείς. Με μεγάλη διαφορά τα μοναδικά προϊόντα πωλούν πάντα καλύτερα. Έτσι, βρείτε για εσάς ένα προϊόν εξειδικευμένο, με το οποίο είστε παθιασμένοι, ή ένα που είναι της μόδας. Κερδίζετε πόντους αν μπορείτε να καταφέρετε να βρείτε και τα δύο χαρακτηριστικά στο ίδιο προιόν. Το Google trends μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίζετε τις τάσεις. Οσον αφορά το πάθος, θα πρέπει να κοιτάξετε βαθιά μέσα σαςJ

  1. Βεβαιωθείτε ότι μπορείτε πραγματικά να το πουλήσετε.

Πέρα από το πόσοι ενδεχομένως επιθυμούν να αγοράσουν αυτό που πουλάτε (το οποίο είναι μια άλλη άσκηση σχεδόν εξ ολοκλήρου), είναι σημαντικό να εξετάσετε τις προκλήσεις που αφορούν τα χαρακτηριστικά του προιόντος σας, πριν προχωρήσετε με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Για παράδειγμα, σκεφτήκατε το βάρος και το μέγεθος του προϊόντος σας; Σίγουρα, μπορεί να είστε σε θέση να πουλήσετε το προιόν σας φθηνότερα από τον ανταγωνισμό, ή μήπως το κόστος αποστολής θα εξαλείψει τα περιθώρια κέρδους σας;

  1. Γνωρίστε άλλους ανθρώπους που το πωλούν (και το αγοράζουν ήδη).

Ο διαδικτυακός ανταγωνισμός είναι έντονος και η καλύτερη επίθεση είναι μια καλή άμυνα. Ή, μάλλον, η καλύτερη επίθεση είναι να γνωρίζετε τον ανταγωνισμό σας διεξοδικά και να διαφοροποιείσετε τον εαυτό σας στην αγορά. Σε αυτό το στάδιο του παιχνιδιού, θα θελήσετε να κάνετε κάποια έρευνα με λέξεις κλειδιά. Στη συνέχεια, πρέπει να κατανοήσετε την αγορά του προϊόντος και τις γενικές τάσεις που οδηγούν αυτήν την αγορά.

  1. Αναλύστε τι κάνουν οι πιο στενοί ανταγωνιστές σας.

Τώρα που έχετε μια καλύτερη αίσθηση για το περιβάλλον, κάντε κάποια ανάλυση του ανταγωνισμού για να έχετε μια άποψη των 10 κορυφαίων ανταγωνιστών σας στο χώρο. Εντοπίστε τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες κάθε μάρκας. Σημειώστε πού πωλούν. Όλα αυτά θα σας βοηθήσουν να βρείτε εύκολα τις τρύπες στην αγορά. Αυτές οι τρύπες είναι δικές σας για να γεμίσετε.

  1. Βεβαιωθείτε ότι δεν παραβιάζετε νόμους.

Φυσικά, προτού ξεκινήσετε κάτι, ελέγξτε ότι η επιχείρησή σας λειτουργεί εντός των ορίων του νόμου που διέπει τις πωλήσεις του προιόντος τοπικά, ακόμη και διεθνές, αν ισχύει. Αυτό ισχύει πριν αγοράσετε απόθεμα (δηλ. Μπορείτε να το πωλήσετε νόμιμα;) ακόμα και μετά την δική σας έναρξη (δηλ. Έχετε πληρώσει τους κατάλληλους φόρους;).

  1. Προσδιορίστε την αγορά σας (και τους διαφοροποιητές σας).

Τώρα που έχετε την ανάλυση του ανταγωνισμού, μπορείτε πιο εύκολα να εντοπίσετε την αγορά στόχο σας. Αυτή θα είναι η αγορά που ενδιαφέρεται για το προϊόν, αλλά αυτή τη στιγμή δεν εξυπηρετείται. Θα χρησιμοποιήσετε αυτό τον στόχο για να καθορίσετε την ονομασία και εμφάνιση της επωνυμίας σας. Θέλετε το δικό σας κατάστημα να γίνει ο αξιόπιστος εταίρος αυτών των πελατών που δεν εξυπηρετούνται σε άλλους. Αυτή, είναι η διαφοροποίηση που πρέπει να τους επικοινωνήσετε.

  1. Προμηθευτείτε το προϊόν σας.

Όταν έχετε κατανοήσει το υπόβαθρο λειτουργίας, είναι καιρός να προμηθευτείτε τα προϊόντα σας. Θα κάνετε αποστολή του προιόντος οι ίδιοι, ή θα χρησιμοποιήσετε έναν τρίτο διανομέα; Η απάντηση σε αυτό είναι διαφορετική για κάθε μάρκα, ακόμη και στην ίδια κατηγορία πώλησης. Υπάρχουν οφέλη και παγίδες σε όλες τις επιλογές σας. Καταλάβετε τί λειτουργεί καλύτερα για τα περιθώρια κέρδους, το κανάλι πωλήσεών σας και τις προσδοκίες του πελάτη σας.

  1. Επιλέξτε τον σωστό συνεργάτη για την Υλοποίηση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.

Υπάρχουν μερικά βασικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου κατά την επιλογή μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου για την επιχείρησή σας, όπως η απαραίτητη λειτουργικότητα, το κόστος, οι διασυνδέσεις με άλλα συστήματα, κλπ. Αποστολή μας είναι να παρέχουμε σε επιχειρήσεις όπως η δική σας κορυφαία γνώση της βιομηχανίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Κυρίως όμως θα ετοιμάσουμε για εσάς το Ηλεκτρονικό σας Κατάστημα, από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση, στην παραμετροποίηση, το ανέβασμα των προιόντων, και συνεχή υποστήριξη.

Ελπίζουμε ότι βρήκατε το άρθρο μας ενημερωτικό και ενδιαφέρον. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να ξεχωρίσετε τον ιστότοπό σας από τον ανταγωνισμό, επικοινωνήστε μαζί μας. Θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί σας για τα επιχειρηματικά σας σχέδια και τις ανάγκες που έχετε σχετικά με την παρουσία σας στο διαδίκτυο.

ΜΙΛΗΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΑΣ!